søndag 13. april 2014

Utemøbler inspo

I sommer har jeg store planer om å begynne med uterommet på gården. Det har i mange år vært et behov for oppgraderinger, så det klør i fingrene etter å få et uteområde der man kan kose seg utover de sene sommerkvelder. Og da er det også behov for nye møbler. Av en eller annen grunn er jeg ikke noen stor tilhenger av rottingmøbler, men liker mer rustikke utemøbler, som avbildet ovenfor. Jeg skal imidlertid ikke gå i samme fella som med flis (jeg skulle ALDRI ha en eneste flis i mitt hus, men endte opp med flis på riktig så mange rom), så man skal ikke se bort i fra at rotting en gang setter sine bein på en av våre verandaer. 
Ellers må det innrømmes at bloggen har blitt noe forsømt de siste ukene. Gnisten til å skrive har ikke vært til stede, noe som sannsynligvis skyldes lite fritid og travle dager. Men nå som det er påskeferie satser vi på at noe av energien og skrivegleden kommer tilbake! Jeg må vel også se å få lagt ut flere bilder av huset, selv om framgangen ikke er veldig synlig enda. 

Men nå er det straks loppekassetid. Det blir ikke mange sene kvelder selv om det er ferie her i gården. Nå har vi ikke hane som vekker oss på morgenkvisten akkurat, men to søte små skapninger som helt klart gjør samme nytten som fuglekreket. Så da er det bare å legge seg på kvelden om man skal klare å komme seg opp i noen lunde frisk og rask tilstand :)

God natt :)



2 kommentarer:

  1. Enig med deg angående rotting, MEN, jeg kom over denne artikkelen i fjor og endte opp med en slik sofamodul fra ikea. Superfin og comfy:)
    http://www.klikk.no/bolig/rom123/article831211.ece

    SvarSlett
  2. Det var et godt tips! Stilig, og ikke minst fin pris :) Skal se etter denne typen neste gang jeg er på Ikea. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...