søndag 6. april 2014

Innebygde hyller på badet

Innebygde hyller er en fin ting som jeg kommer til å benytte meg av et par-tre plasser i huset. Blant annet skal jeg ha en hylle på badet, der det tidligere var et vindu. Det blir noe lignende som det siste bildet, og skal være like ved baderomsinnredningen. Dermed får vi ekstra skapplass som tar veldig liten plass :) Hadde jeg hatt nok veggplass skulle jeg også ha hatt hyller som på det øverste bildet, der håndklær er lagret like ved dusjen. Ved nærmere ettertanke er det kanskje ikke den beste plasseringen om en har barn som plutselig finner det for godt å sende en vannspurt eller to ut i rommet..Men for den øvrige befolkningen kan det være en ypperlig løsning.

Med tanke på progresjon på badet vårt så har vi fått fiberpuss på veggene, så nå gjenstår kun maling av tak og vegger før vi kan sette inn baderomsmøblene. Det går sakte å få ferdigstilt de ulike rommene, da nesten hele huset nå er a work in progress. Kun ett rom er uberørt (dog overlesset med rot), så hele huset ligner nå et katastrofeområde. Ikke veldig bildevennlig med andre ord, men håper dere ha litt tålmodighet med meg. Bilder av det ferdige resultatet vil forhåpentligvis komme som perler på en snor om en måneds tid (eller to...:))

Ønsker dere en flott avslutning på uka :)

1 kommentar:

  1. fantastisk bad! hvilke mål har de innebygde hyllene (bilde nr 2, den brede)?
    takk

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...