lørdag 12. april 2014

Barstoler: Valgets kvaler



For ikke lenge siden skrev jeg et innlegg om en type barstol fra IKEA, som er et alternativ på listen min. Det finnes imidlertid mange andre fininger på fronten, blant annet Bosse fra IKEA, Sub fra Møbelringen og min nye favoritt, hvit barstol fra HAY. Jeg håper jeg får mulighet til å ta meg en tur til Trondheim i løpet av påskeferien, da det er kjekt å kunne ta produktet i øyesyn før det eventuelt kommer i hus. 

Nå er forøvrig alle gulvets hus støpt og avrettet, i tillegg til at alt av rør er på plass. Med andre ord er mye av "møkkabeidet" overstått, thank you God. I tillegg er mye av oppretting av vegger utført, så nå går det virkelig fremover. Håndverkerne tar en pause nå i påska, men siden vi selv har fri i mange dager, benytter vi anledningen til å få revet de to siste rommene. Og når høytiden er over, vil huset sannsynligvis ganske raskt begynne å ta form. Juju!

Ønsker dere en fin lørdag aften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...