mandag 6. januar 2014

Store grå flis på badet - Inspirasjon

Det er bare så typisk at den ene tingen jeg har vært fast bestemt på med denne oppussingen, der har usikkerheten inntatt hovedkvarteret. Jeg har hele tiden sagt at vi skal ha gulvbelegg på badet, men nå vurderer jeg faktisk i stedet å legge store, grå flis.  Flis som ligner litt på betong.  Og jeg som egentlig er den o store flisforkjemperen. Ja, ja, slik kan det gå. Det viser bare at det er fånyttes å være skråsikker på noe når hus renoveres. I alle fall når Mrs. Ubestemt er i aksjon. 

Jeg skal uansett ta meg en tur denne uka og kikke litt i ulike byggvareforretninger, så finner jeg vel ut av det etter hvert. Og ja, det MÅ bli snart, for om tre-fire uker setter i gang med badet. Gøy!

Klem fra meg:)

1 /  2 /  3 /  4 /

1 kommentar:

  1. Inspirerende! Tusen takk ;-) Vi skal også pusse opp bad etterhvert, så trenger all den inspirasjonen jeg kan få. Har også planer om grå fliser :) Ønsker deg en fin tirsdagskveld. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...