tirsdag 5. november 2013

Inspirasjon happy lights

Det er godt mulig jeg er veldig 2012 nå, men jeg synes happy lights er en fin ting. De passer inn i de fleste hjem og en kan variere fargene etter anledning, humøret eller årstiden for den del. Selv har jeg kjøpt mine for en rimelig penge på etsy. Søk på cotton balls, et par klikk, og du har lysene i din postkasse i løpet av et par uker. Enklere blir det ikke. 

Ellers kan jeg opplyse om at det er litt stillstand på oppussingsfronten akkurat nå for tiden. Vi river litt smått og planlegger romløsning og interiør, men ellers er det lite som skjer. Men forhåpentligvis er vi i full gang om et par uker, og at det da blir intensiv jobbing før vi kan ta juleferie med god samvittighet. Ting tar tid, men siden vi er såpass involvert i dette renoveringsprosjektet og der vi planlegger det meste ned til den minste detalj, så trenger vi noen pusterom. Særlig når vi har to små barn og begge jobber heltid.

Oppussing er ikke for pyser :)

1 /  2 /  3 /  4

1 kommentar:

  1. Oppussing er definitivt ikke for pyser nei! Og det må være godt med en liten pause, det trenger man innemellom for å få overskudd og ny giv!
    Syns Happylights er kjempefint nå i mørketiden jeg, fine bilder du viser)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...