fredag 15. november 2013

Fargeklatt

I mitt ferdige hus har jeg en drøm om å ha et gammelt skap, som jeg maler i en eller annen frisk farge. Jeg er veldig tilhenger av den enkle, hvite stilen, iblandet elementer av tre og industri. Samtidig synes jeg det er fint å ha noen friske farger innimellom, for å bryte opp den enkle, nøytrale stilen. Muligens finnes det noen gamle, nedslitte skap på gården, som kan få tilbake sin gamle glans med litt pussing og maling.

Ellers er det tid for fredagsritualene. Det vil si sjokolade, et glass rødvin og henslengt posisjon i sofaen.

Fin  fredagskveld til dere! 

1 /  2 /  3 /

3 kommentarer:

  1. Enig i alt.Hvitt...med noen herlige fargeklatterFredag med tilhørende kos og stilling i sofaen ;)
    Tove :)

    SvarSlett
  2. Ja, litt farger gjør seg godt! Spennende med gamle møbler, å gjøre om til nytt- sitt eget!
    Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  3. Elsker slike rustikke fargeklatter jeg også ;o)
    Maliva

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...