søndag 3. november 2013

Books are beautiful

Jeg simpelthen elsker bøker. Frem til jeg fikk barn for fem år siden, leste jeg en til to bøker i uka. Det var stor lykke å kunne lese en bok i dårlig lys til langt på natt. Etter at tidsklemma tok meg, er jeg imidlertid fornøyd om jeg får til en bok i måneden. Når jeg i disse dager har litt tid til overs prioriteres gjerne husrenovering og oppdatering av bloggen. Uansett, vi har en stor samling bøker, og disse vil jeg på en eller annen måte få integrert i vårt nye hus. Bøker setter farge og varme på et rom, og de trenger ikke nødvendigvis stå i en bokhylle. Som dette bildet viser, kan de ligge på en stol, og fungere som bord for en bukett blomster. Enkelt, men vakkert. 

I tillegg synes jeg de doble dørene på bildet er fantastiske. Slike gamle, autentiske dører kunne jeg gjerne hatt i mitt hus. 

I dag har vi mer eller mindre holdt oss innendørs hele dagen. Det er surt og kaldt og ordentlig innevær. Vi har kun dristet oss ut for å hente ved i skjulet. Men nå er det straks kveld her i gården. I morgen er det mandag igjen, og basert på erfaring så tar det ikke lang tid før det er fredag og helg.

Håper dere får en fin start på uka!

1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...