lørdag 23. november 2013

Innredning av baderom - valgets kvaler


På hovedbadet vårt som blir 11 kvm skal vi ha både dusj og badekar, som blir samlet i enden av rommet. Så er spørsmålet, hvilken løsning vi skal gå for? Skal vi gå for løsningen på det øverste bildet, med innbygd badekar og med lukket dusjhjørne? Jeg tenker denne løsningen er den mest praktiske, med tanke på at jeg her slipper å vaske rundt badekaret og at vann vil ikke sprute ut i rommet fra dusjen. På det midterste bildet er det innebygde badekaret byttet ut med et frittstående. På det siste bildet er det frittstående badekar, og åpen dusjløsning. Fint og moderne, men muligens den mest upraktisk løsningen. Argh...Kjenner beslutningsvegringen komme sigende..

Gode tips og råd mottas veldig gjerne :)

Edit: Etter at jeg postet disse bildene, har jeg gjort en del på forandringer på rominndeling - baderommet er blant annet blitt utvidet med to kvadrat. Bilder kommer senere. 

1 kommentar:

  1. Tenk på renholdet. Det er viktig å komme til rundt hele badekaret hvis det ikke er innebygget. Jeg er skeptisk til å dusje rett på flisene, eller det faktisk fugene som er verst. Om dere ikke ønsker et dusjkabinett så finnes det dusjbunner.
    Forøvrig er det veldig lurt å bruke 3D tegneprogram. Tiden du bruker er vel anvendt tid.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...