torsdag 10. oktober 2013

Byen er Trondheim

 

I dag har jeg og J vært en tur inn til byen. Dagen ble brukt til å tråle belysnings- og baderomsbutikker, og selv om vi ikke helt har bestemt oss for hva vi skal velge (les: jeg), så er vi litt klokere etter dagens strabaser. Kvelden for øvrig har vi tilbragt sammen med et vennepar av oss, rødvin og den gode samtale. Jeg mistet noe fokus da temaet dreide inn på fotball. Jeg bidro imidlertid til å skape god stemning da jeg spurte om RBK fortsatt spilte 4-4-3, og om det ikke stemte at Gareth Bale hadde blitt solgt til et eller annet spansk lag. J kunne bekrefte at Bale hadde blitt solgt til det spanske laget Benidorm. Så joda, fotballkunnskapene mine er helt i det øvre sjiktet. Men nå er det tid for å finne loppekassa. 

God natt til dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...