onsdag 23. oktober 2013

Sofa på skandinavisk vis

Som med mye annet innen den skandinaviske stilen, så preges sofaen av minimalisme og enkelhet. Det er duse jordfarger, rette linjer og grovt, slitesterkt stoff. For å myke opp den noe strenge og enkle stilen, pyntes det gjerne opp med puter og pledd. 

Å kunne sette seg ned (les: legge seg ned) i denne herligheten etter en lang og travel dag, rette opp puta bak på ryggen, for så å tulle inn seg i et varmt og godt ullpledd - det er hverdagslykke for meg. Men før sofaen kan inntas for dagen, må 23 prøver i RLE rettes.  

Carpe Diem :)


1 /   2 /  3

1 kommentar:

  1. Hei på deg.
    Ønsker deg masse lykke til med retting av RLE prøvene :-))
    Herlige sofa bilder, synes jeg skimter en rund strikkepute som jeg drar kjensel på, jeg har strikket en lik en i rosa.
    Ser at jeg ønsker meg en i natur farge ;-))
    Ønsker deg en riktig fin fin kveld i sofa kroken.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...