mandag 2. september 2013

På ønskelisten: Gyngestol


På huset vårt vil det etterhvert bli verandaer, og på en av disse håper jeg at en gyngestol skal få sin faste plass. Huset vårt et malt i fargen bomull (tilnærmet eggehvit), og for å bryte med det hvite, vil jeg male gyngestolen i svart, lyseblå eller grå. Så får vi tiden vise om en gyngestol kommer i hus, eller om det blir bare med drømmen. Fint er det i alle fall, og den vil passe godt sammen med vår bonderomantiske stil. 

En rolig og fin mandagskveld ønskes dere :)





3 kommentarer:

  1. Ser så avslappende og deilig ut, håpe det blir en sånn på verandaen her også kanskje? Lurer på en sånn gyngesofa jeg, men vi får se hva det blir, neste sommer kanskje) Fin fin kveld til deg)

    SvarSlett
  2. Hei :) Så koselig du har det her på bloggen din! Fant deg via en annen blogg der du hadde kommentert. La meg til som følger her hos deg jeg. Håper at du får en fin og innholdsrik dag! :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Elsker gyngestoler! Noe så beroligende :) Det står høyt på ønskelista her også! Selv om jeg ikke helt vet hvor den skal stå...

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...