mandag 9. september 2013

Ikke heeeelt ferdige enda....


 
..men vi er godt på vei :D

Jeg fikk bakoversveis da tilbygget på fremsiden kom opp, for det ble jo enormt! Og om dere lurer, det er på tilsammen 35 kvm. Etter å ha studert det i noen dager har jeg nå begynt å vent meg til størrelsen, og det ferdige resultatet tror jeg det blir riktig så fint. Vi håper på å være ferdige i løpet av en måneds tid (et tidsskjema som med stor sannsynlighet vil sprekke). Ting tar tid. 


Utsikten fra tilbygget skal vi ikke klage over. Etterhvert skal vi også ruste opp fjøset, som vi skimter i bakgrunnen. Her oppe i tilbygget blir det et bad på omtrent 11 kvm og et lite vaskerom på 4 kvm. De resterende 5 kvm går med til trappeoppgang.   


Vi har også begynt rivingen oppe i andre etasje. Her var det tidligere to små soverom, som vi tenker å slå sammen til ett stort soverom. Det er imidlertid et stykke på vei før det blir levelige forhold her inne, men det blir, det blir. Og dersom noen har behov for gamle og utslitte sponplater eller panel er det bare å komme å forsyne seg. Special price for you my friend. 

Ellers har jeg nå innvilget meg fri resten av kvelden, og ser fram til å følge valgresultatet. I disse oppussingstider er vi dessverre uten TV-signal, så da blir det å oppdatere seg på nett.

God valgvake, og måtte den beste vinne!

So, here's how far we have come with our renovation. We have just started with the extension of the house, where our entrance and two bathrooms will be. We have also started with the tearing of the inside. Lots of job and lots of scrap. So we won't be unemployed in the nearest future, that's for sure. Take care! 

1 kommentar:

  1. Ohh spennende å se hvordan dette blir:D lykke til videre med bygging utvendig og innvendig.
    Hilsen Svanhild

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...