tirsdag 27. august 2013

Rustic style


Er det noe jeg liker, så er det rom som innbyr til easy living - uformelt og enkelt, samtidig som estetikken er ivaretatt. Akkurat som dette kjøkkenet. Jeg liker spesielt bordet, lampene og selvfølgelig, kjøleskapet fra Smeg. Tregulv er en selvfølge, og jeg vet ikke om jeg kan annet enn å legge dette naturmaterialet på mitt eget kjøkken. Vinyl eller laminat i kombinasjon med laftet tømmer fra 1857 klinger ikke godt i mine ører. Samtidig vet jeg ikke helt om små barn og tregulv vil bli et vellykket kjærlighetsforhold.

Valgets kvaler.  

Uansett, nå blir det å slappe av en liten stund før Jon Blund kommer på besøk.

Nyt kvelden :)

 If there's something I like, it's a room which invites for easy living - casual and simple, at the same time as the esthetics is kept. Just like this kitchen. I especially like the table, the three lamps and of course the fridge from Smeg. Also, wooden floors is just my kind of style. Enjoy the night :)



1

2 kommentarer:

  1. Så lekkert!! Digga spes bordet her, vakkert)) Mye som ikke går så godt sammen med småbarn syns jeg, men samtidig så går den tida også fort! Plutselig er mine blitt 8 og 5, tida flyr...Ønsker deg en fin onsdag)

    SvarSlett
  2. Me like;o) Også spennende å følge bloggen din, takk for titten. Maliva

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...