tirsdag 9. juli 2013

Gråtoner


God kveld dere! Her har jeg funnet noen inspirasjonsbilder av ulike soverom som sannsynligvis tilhører noen små, fine frøkner. Det som går igjen er duse farger i grått, rosa og hvitt, med elementer av tre. At veggene er grå og hvite liker jeg godt, da dette blir en kontrast til alt det rosa som små prinsesser gjerne har på rommet sitt. Dersom veggene er rosa, kan det fort bli veldig sukkersøtt. Spør jeg Mathea på snart fem vil dette være utelukkende positivt, så det er ikke sikkert grå vegger godtas med det aller første. 

I dag har vi hatt en fridag i forhold til renovering. Eller fri og fri. Det ble et besøk Byggmakker et par mil unna der vi bor. Deretter bar det til en Byggmakker over kommunegrensa, da førstnevnte ikke hadde bordkledningen vi ønsket. Fra sistnevnte butikk hadde vi litt av en opplevelse da jeg og J for første gang skulle gjøre fast materiale på hengeren helt på egenhånd. Vi knyttet og surret etter beste evne, men om det var helt etter forskriftene har jeg en god følelse på at det ikke ble. Vi valgte å kjøre alskens omkroker for ikke å havne på E6, og jeg satt sikkert mer bakovervendt og stirret på den hersens bordkledningen enn hva jeg så på veien (for ordens skyld, det var J som kjørte). Enkelte stopp og dobbeltsjekker måtte også legges inn når nervene tok overhånd. Lettelsen var stor da Toyotaen kunne kjøre inn på gårdstunet vårt i ettermiddag. Og for ordens skyld, med noe løsere tau enn ved startskuddet, men med all kledningen liggende helt på plass og intakt. Så nå er vi klar for nok en dag med oppussing! 

Ha en flott tirsdags aften!

Good evening to you readers! Here are some inspiration from different bedrooms for little misses. The color scheme is gray, white and pink, that together is a gorgeous combination. Bring some wood to the room, and the picture is complete. However, I'm not sure if gray walls is accepted by my five-year old little girl. Right now my cutie pie is in the all pink-phase. Anyways, hope you're having a wonderful Tuesday evening!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...