tirsdag 18. juni 2013

På ønskelisten...

Jeg har veldig lyst til å få satt opp en porch swing (husker ikke det norske navnet). Eventuelt en hengekøye. Å ligge i denne og slappe av en sen sommerkveld, med en god bok og et glass vin...Ikke å forakte...

Det går snart mot sommerferie for min del. Tre dager til med arbeid for å være helt presis. Jeg kan vel ikke akkurat påstå at jeg direkte gruer meg to måneders ferie. Samtidig blir det også mye jobb, siden vi skal renovere hus. Men egentlig skal det bli spennende å gjøre noe annet enn det jeg vanligvis holder på med (som jeg stortrives med, må presiseres). I det daglige er det mye teori og planlegging, så det blir bare kjekt å få bedrevet noe mer praktisk og fysisk krevende en periode.

Nå titter sola fram, så det spørs om jeg driste meg til å stikke stortåa ut en liten tur. 

Fin sommerkveld til dere :) 

 One of the things I want in my new and renovated house is a porch swing or hammock. To lay in one of these one late summernight, with a good book and a glass of red wine...I like the sound... 

Here in Norway it's midsummer right now, with quite warm temperature and where the day and night are all bright. My favorite season. And in two days, my holiday starts. Good times :)

1 / 2



4 kommentarer:

  1. Har alltid ønsket meg en slik, ser såå utrolig avslappende ut. Får håpe du får ønsket ditt oppfylt.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Spørs om jeg skal spørre snekkeren vår litt pent om han ikke kan sette sammen en variant til meg og mine. Hvis ikke er det sikkert godt mulig å få snekret en selv.

    Fin kveld til deg :)

    Unn T

    SvarSlett
  3. Hammock e vel d "norske" ordet ;)
    Kor du fann hengekøya? Ei sånn ei vil æ ha! :)

    -Vibeke-

    SvarSlett
    Svar
    1. Hammock e det vet du! Takker og bukker :)
      Hengekøya fant æ på pinterest (klikke på 2-tallet under bildet). Men ikke nå link videre t kor man kan få tak i den. Men du e da flink i håndarbeid e du itj det? SÅ da kan du jo sy en likedan :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...