onsdag 29. mai 2013

Svart ytterdør inspirasjon



Jeg har ikke helt bestemt meg for farge på ytterdør enda. Det jeg vet, er at den skal være uten glass og ikke hvit. Det skal også være enkeltdør. Utover det er det åpent. Jeg har hatt en tanke om grå dør, men jeg har også fått øyene opp for den svarte varianten. Svart er jo en farge som er stilrent og tidløst, samtidig som det er praktisk med tanke på skitt og smuss.

Heldigvis må man ikke bestemme seg riktig enda.

Enjoy the evening! 
Det har jeg store planer å gjøre. De neste 10 minuttene. Dersom jeg er i stand til å holde øyene åpne lenger enn dette, blir jeg dypt imponert. Det slår ikke feil. Når barna har lagt seg og sofaen er erobret, så kommer mitt indre dovendyr til sin rett. Her snakker vi seriøst trøtt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...