mandag 13. mai 2013

Rustikk og landlig baderomsinnredning




Her om dagen var jeg på ulike baderomsforretninger for å se på innredning. Jeg fikk også med meg en stabel interiørblad/kundeblad hjem for å få inspirasjon. Det jeg kom fram til etter noen timers studering, er at det er mye fint ute på markedet, men at du må også betale for dette. Selv om du ikke velger det dyreste, kommer du lett opp i 20 000 - 30 000 kr bare på innredning. En god løsning kan derfor være å snekre litt selv, eventuelt at du får tak i en gammel benk som vasken kan settes på. Det kan også være et alternativ å kjøpe innredning på Ikea, da prisene her stort sett er lave i forhold til konkurrentene. Home and Cottage har også en del fine benker som kan brukes på baderom.  

Med tanke på eget baderom har jeg litt lyst til å snekre innredning selv, da dette kan passe med den stilen som vi tenker. Men vi får se om ferdighetene strekker til. Alternativet er å få tak i en gammaldags, rustikk benk eller kommode.

Av bildene liker jeg særlig det øverste badet. Her er det landlige elementer, samtidig som det er moderne. Legg også merke til baderomsgulvet. Her er det valgt belegg, og det er nok noe tilsvarende vi kommer til å å få lagt (enten i beige eller grått). På bilde to er både kommode og vask veldig fine, og på det siste bildet skaper blandingen av grått, hvitt og elementer av tre en behagelig atmosfære.

1 / 2 / 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...