torsdag 25. april 2013

Nytt kamera i hus!



Dette vidunderet tok endelig bolig i vår residens i dag. Canon EOS 650D . Jeg skulle egentlig kjøpe kameraet i butikk forrige uke, men da jeg skulle betale viste det seg at jeg hadde glemt lommeboka et eller annet sted. Dette var jo riktig en bombe (ironi). Lommeboka fant jeg igjen (som jeg jo alltid gjør), men jeg dro tomhendt hjem. Siden vi bor noen mil unna nærmeste fotobutikk, fant jeg ut at jeg skulle sjekke ut hva som fantes av tilbud på nett. Og joda, det viste seg at det var opptil flere som solgte vidunderet. Et par klikk på dataen, et unnskyldende blikk til mitt hardtarbeidende Visa-kort, og vips, et par dager senere, så er jeg noen tusenlapper fattigere, men et kamera rikere.

Vi to skal nok få det fint sammen :)

2 kommentarer:

  1. Ååå, heldige deg! Ønsker meg også dette..

    Kos deg med nytt kamera:D

    Ha en herlig Helg,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig hilsen :)

      Ha en fin helg du også!

      UnnT

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...