mandag 25. februar 2013

Sprosser inspirasjon

 


Jeg har i hele planleggingsprosessen hatt en klar visjon om hvilken type vinduer og sprosser jeg vil ha. Det har vært den typiske trønderlån-stilen, med 2-rams sidesving og mange inndelinger av sprossene. 




Meeeen, selvsagt, da tegninger var klare og tilbud var innhentet, så kom Vingle-Petra igjen inn bildet. Skal jeg kanskje velge to-rams, med andre sprosser, eller kanskje 4-rams, som nordlandshuset overfor? For ikke å glemme sveitserhus-stilen...Den er jo bare veldig lekker! Sukk..Alle disse valgene. Etter å ha gått noen runder med meg selv, fant jeg ut at jeg går for utgangspunktet. Trønderlån-stilen. Mest koselig og mest i tråd med opprinnelig stil. Jeg kunne dessuten ikke risikere å gi min kjære apoplektisk anfall med å endre stil totalt. I love you honey :)

Bilder er hentet fra:
Norsk Vinduskompani, Fjerdingstad og Flickr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...