tirsdag 26. februar 2013

Doors

Stig på :)

1. etg. 

2. etg. 
Dørene i huset bærer som alt annet preg av å være godt brukt, og ikke av nyere dato. I et forsøk på å gjøre dørene noen lunde presentable, ble de fleste malt eggehvit for noen år tilbake. De holdt seg ikke fine så veldig lenge, da de etter noen måneder med den aller største selvfølgelighet begynte å flasse... Men egentlig har vi vel oss selv å takke siden vi gjorde et for dårlig grunnarbeide. Vi burde sannsynligvis både vasket og pusset dørene før maling. Vi bare klasket malingen rett på. Muligens var det heller ikke noe sjakktrekk at hver gang jeg så antydningen til en fingerflekk, så var det fram med salmiakken! Jeg har forøvrig roet meg et par hakk siden den gang.

Å kjøpe nye dører har aldri vært et alternativ, siden vi uansett har gått med en tanke om å totalrenovere huset en gang i fremtiden (eventuelt rive og bygge nytt, som også har vært et reelt alternativ). Så da fikk de bare flasse av da.

Det finnes også noen grønne dører i huset. Ved nærmere ettertanke har jeg imidletid funnet ut at jeg skal vente med å presentere disse lekkerbiskene til en senere anledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...